Villkor och föreskrifter

Beställaren får en anmodan om förskottsinbetalning till organisationens bankgiro eller swisch konto (meddelande kommer på e-posten)

Om inte inbetalning skett inom 10 dagar raderas din order automatiskt
Fakturahanteringen har upphört helt.
 
 
 
FRAKTKOSTNADER
tillkommer gällande postens avgifter och fraktföretagens avgifter 2021-22
 
Postens avgifter enligt gällande år 2021-22
Upp till 1 kg ca 66,00 kr, över 2-10 kg kostnad 99-105 kr
Fraktföretag fr. 55,00 - 170,00 kr upp till 10 kg, där gäller hämtning hos ombud Schenker (ombud finns runt om i landet) Vi meddelar vilket ombud, så vänligen ange epost eller mobilnr vid beställningen.
 
ÅNGER / REKLAMATION ELLER PRODUKTFEL
-Vid ångerköp står köparen för återretur av paket
-Hittar du som köpare ett produktionsfel, eller om varan blivit felexpederad, står organisationen för kostnaden i retur.
-Är ditt paket skadat vid avhämtning eller avlämning ber vi dig göra en anmälan via postens ombud (brevbärare) eller fraktföretag som ansvarat för leveransen. Särskilda blanketter ska då fyllas i.
 
Om Du som kund inte har hämtat ut paketet i tid hos ombudet och paketet skickas tillbaka, och om du ändå ska ha varan, får kunden stå för kostnaden i andra sändningen också.
 
RETUR AV VARAN
-Packa varan korrekt vid returen, använd den förpackning som varan anlände i om inte emballaget var skadat. Packa då om varan i ny förpackning eller paket. 
Tack för hjälpen!
 
 
RETURADRESS
Kundtjänst webbutik
c/o Löfstrand, B.
Lyckan 3 Bortan
67198 Gunnarskog
 
 
 
Är du osäker på hur du ska göra, vänligen ring, sms till
+46(0)722 015 941